Mazda was ook in 2015 weer één van de snelst groeiende autofabrikanten in Europa met een verkoopstijging van 21 % ten opzichte van het jaar daarvoor. In de afgelopen twaalf maanden werden er 211.000 eenheden verkocht, het derde achtereenvolgende jaar met een groei van rond de 20 %. Deze prestatie was aanzienlijk beter dan de totale markt, die toenam met 9,2 %, waardoor Mazda zijn Europese marktaandeel zag groeien naar 1,5 %.
Mazda sloot het jaar bijzonder positief af, met een omzetstijging van 56 % in de maand december en van 41 % in de laatste drie maanden van 2015, het 13e opeenvolgende kwartaal met groei. Vooral de Mazda2 deed het bijzonder goed, met totaal meer dan 36.000 eenheden, een stijging van 45 % over het hele jaar en 55 % in de laatste drie maanden.
De nieuwste modellen in de populaire huidige modelgeneratie van Mazda hebben de resultaten ook aanzienlijk versterkt. De nieuwe Mazda MX-5, die pas eind van de zomer op de markt kwam, realiseerde toch een bijna verviervoudiging van de aantallen voor dat model in het vierde kwartaal, terwijl er van de Mazda CX-3, de compacte crossover SUV, sinds zijn lancering in de zomer meer dan 25.000 exemplaren zijn verkocht. De omzet van de Mazda3 steeg met 5 % op jaarbasis in 2015, ondanks het feit dat het model aan zijn tweede volledige jaar bezig is.