dinsdag, 28 oktober 2014

BMW leverde 20.000ste wagen met BMW ConnectedDrive in België en Luxemburg af.

Op 24 oktober overhandigde BMW garage Quoilin (Namen) de sleutels van de 20 000ste wagen uitgerust met BMW ConnectedDrive. Sinds de lancering van de dienst in juli 2013, kiezen steeds meer gebruikers voor de nieuwste generatie van infotainment-mogelijkheden waarmee ze op elk moment op een veilige manier verbonden zijn met de buitenwereld. 


Op vrijdag 24 oktober nam Jean Francois Hannosset de sleutels in ontvangst van zijn nieuwe BMW 318d Touring. Deze wagen is de 20 000ste BMW die in België en Luxemburg wordt afgeleverd met het pakket BMW ConnectedDrive. De overhandiging vond plaats bij BMW garage Quoilin in Namen.

Dat de 20 000ste wagen met de uitgebreide infotainmentdiensten vandaag afgeleverd wordt, is geen toeval. Meer dan één jaar na de lancering in Belux in juli 2013, tonen de gebruikscijfers de populariteit van de dienst. Meer dan één op tien BMW 1 Reeksen wordt uitgerust met deze diensten. Voor de BMW 2 Reeks stijgt dit cijfer naar één op vijf. Andere modellen zoals de BMW 2 Reeks Active Tourer, BMW 4 Reeks en BMW 5 Reeks bieden standaard BMW ConnectedDrive aan. BMW Remote Services is de meest populaire dienst, gevolgd door respectievelijk ConnectedDrive Services, Real Time Traffic Information, Internet en Conciërge Services. Klanten kunnen sinds mei 2014 ook zelf hun ConnectedDrivepakket beheren via de BMW Online Store. Deze site kent sinds zijn lancering al honderden gebruikers.

“Ik vind het belangrijk mee te zijn met de nieuwste technologische ontwikkelingen en voel me dan ook bijzonder vereerd met de 20 000ste wagen met BMW ConnectedDrive te mogen vertrekken”, verklaart Jean- François Hallosset, CEO van het consultancybedrijf Reacfin en voortaan de trotse eigenaar van deze wagen.

“Uit de feedback van onze klanten blijkt duidelijk dat ze het gebruiksgemak en kwaliteit van de diensten appreciëren. Dit verklaart het grote succes en de steeds groeiende interesse in BMW ConnectedDrive”, zegt Julie Decat, BMW ConnectedDrive Rollout Manager.

BMW ConnectedDrive – blijf in verbinding met de wereld

Via BMW ConnectedDrive integreert het merk online toepassingen harmonieus in het interieur van de wagens met als doel een gebruiksvriendelijk systeem veilig aan de bestuurder aan te bieden. De technologie biedt tal van mogelijkheden gaande van een exacte berekening van de reistijd afhankelijk van de vertraging op de route (Real Time Traffic Information) tot de wagen vanop afstand enkele taken laten uitvoeren (BMW Remote Services).

Het geheim achter het grote gebruiksgemak is de integratie. Met de iDrive- controller bedient de gebruiker de toepassingen en is de gsm niet nodig. Via het grote scherm in de wagen surfen de inzittenden met gemak op het internet (BMW Internet), roepen ze allerlei informatie van de omgeving op (BMW Online) en bellen ze 24/7 een operator op met een specifieke vraag (BMW Conciërge Service). Doordat een sim kaart in de wagen geïntegreerd werd, verlopen alle verrichtingen via de wagen.

Nieuw dit jaar is de “BMW ConnectedDrive Online Store”, die onder meer te vinden is op https://www.bmw-connecteddrive.be. Hiermee kunnen klanten ook vanuit de wagen zelf diensten aankopen voor een bepaalde periode. Zo kan elke klant zijn wagen op zijn gebruik afstemmen en bepaalde diensten extra gebruiken. Deze voortdurende innovatie van BMW zorgt dat haar klanten op elk moment verbonden zijn met de buitenwereld. 









 

Contact

YesYes BV
Veenstraat 10
B-3630 Maasmechelen

BTW: BE 0883 567 853

© Copyright autonieuws.be 2018 - Disclaimer & Privacy