Elk gamma verdient een topmodel, en bij de Mercedes-AMG GT Coupé-familie is dat deze GT R Pro met 585 pk. Deze tot 750 exemplaren gelimiteerde topversie is niet krachtiger dan de GT R waarvan hij werd afgeleid, maar wel een heel pak extremer. Het is dan ook een voornamelijk op circuitgebruik gerichte uitvoering van Mercedes’ sportwagen. 
Mazda geeft de succesvolle CX-5 een midlife-opfrisbeurt. In plaats van de neus onder handen te nemen, richtte het merk zijn scalpel op het dashboard. Het aanraakscherm werd vervangen door een breedbeeldexemplaar dat enkel via de draai-drukknop en stembediening bediend kan worden.
Naast de almachtige W12 biedt Bentley ook een wat “bescheidener” V8 aan onder de motorkap van de Flying Spur. En wat doet een mens als hij de kans krijgt om die ook eens aan de tand te voelen en na te gaan of er veel verschillen zijn tussen beide modellen? Juist ja, ze met beide handen grijpen…
Hyundai wist heel goed dat om de Europese consument te (blijven) verleiden, het nog een tandje moest bijsteken inzake design, afwerking en technologie. De Tucson doet veel meer dan dat: hij demarreert uit het peloton, en dat heeft zo zijn gevolgen qua positionering. 
Bij onze test van de Taycan 4S gebruikten we “Fenomenaal” als titel. Bij deze Turbo kan dat dan ook alleen maar “Nog Fenomenaler” zijn. Of dat ook betekent dat we hem verkiezen boven de 4S? Dat lees je hier...
De BMW M440i xDrive Coupé kan ons over de hele lijn bekoren. Zijn aandrijfgeheel is bijzonder performant. Ook het comfort en het infotainment scheren hoge toppen. Het kost allemaal een flinke duit, maar ook dat is wat de cliënteel verwacht van deze BMW, die niet onopgemerkt je pad zal kruisen.
VW biedt op de achtste Golf-generatie niet één maar twee verschillende plug-in hybrides aan. Er is de eHybrid met 204 pk en deze GTE die in totaal 245 pk levert en daarmee niet alleen qua naam maar ook qua positionering, aankleding en vermogen refereert aan de precies even krachtige GTI. Maar zijn beide modellen vergelijkbaar?

De Volkswagen ID.3 is een goede auto, en hij kan ongetwijfeld moeiteloos de vergelijking met zijn concurrenten aan. De auto rijdt uitstekend en weet ook een goede binnenruimte te bieden. Maar kan hij de Golf van de troon stoten? Autonieuws doet de test.

De nieuwe Mirai ziet gelikt uit, beschikt over een sterk verbeterde brandstofcel en kost maar liefst € 15.000 minder dan zijn voorganger. Hoe hij rijdt, dat zocht Autonieuws voor je uit tijdens een korte eerste kennismaking.
De vorige Mokka (X) is een miljoen keer over de toonbank gegaan sinds 2012. Toch gaat de nieuwe Mokka voor een radicale stijlbreuk, eerst en vooral omdat het model het elektrische tijdperk binnenrijdt, maar ook omdat Opel als onderdeel van de PSA-groep de vrijheid krijgt – of eerder de verplichting – om zijn eigen identiteit te ontwikkelen. Dat is nodig in tijden waarin middelmatigheid onverbiddelijk wordt afgestraft door het publiek. 
Pagina 5 van 49

Contact

YesYes BV
Veenstraat 10
B-3630 Maasmechelen

BTW: BE 0883 567 853

© Copyright autonieuws.be 2018 - Disclaimer & Privacy