De Highlander is ongetwijfeld de meest atypische Toyota uit het Europese aanbod. Als grote, brave SUV met zeven zitplaatsen is deze loebas volledig op de Amerikaanse smaak afgestemd, al kan hij mogelijk ook bij ons klanten verleiden. 
Koekjes met mokkasmaak doen het de laatste jaren niet goed meer, maar in de autowereld gaat het Opel met zijn Mokka wel voor de wind. Wij proefden van de Opel Mokka GS Line met zijn krachtigste driecilinder benzinemotor in combinatie met de achttrapsautomaat.
Nooit bestond er een krachtigere tweeliter viercilinder en nooit was een hot hatch leuker dan de A-Klasse in 45 S 4MATIC+-uitvoering. Maar wat als je niet gewonnen bent voor een hot hatch, of de vierdeursafgeleide CLA niet praktisch genoeg vindt? Dan is er de Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ Shooting Brake. Een hele mondvol om de “break”-variant van Mercedes’ momenteel nog enige AMG-viercilinder in zijn krachtigste uitvoering aan te duiden. (*Keuze te over)

Als Fiat met veel poeha aankondigt dat ze dé benchmark onder de elektrische bestelwagens lanceren, dan zijn wij natuurlijk erg benieuwd. Wat wij wilden nagaan, is of hij dagelijks bruikbaar is voor de doorsnee vakman die per dag maximaal 100 kilometer rijdt.   

De Lexus UX 300e is bij ons de eerste volledige elektrische auto van de Toyota-familie. Het is bovendien een compacte SUV, een populair en drukbevolkt segment. Wij mochten een week rijden met het topmodel van de Lexus UX 300e.
Zoals zijn naam suggereert, wil de GT zich profileren als de meest dagelijks bruikbare McLaren. Is hij polyvalent genoeg om deze ambitie hard te maken? Wij testten het voor je uit.
“Cupra? Wat is dat? Is dat een Amerikaans merk?” Dat Cupra het sportieve zustermerk van Seat is blijkt nog niet bij iedereen gekend. Dat is logisch, aangezien het merk nog piepjong is en met de Formentor pas vorig jaar zijn eerste volledig eigen model lanceerde. Wij testten die crossover-SUV in de minst krachtige van de twee plug-inhybride varianten die Cupra aanbiedt.
Net zoals de EQA het elektrische derivaat is van de GLA, werd de EQB afgeleid van de GLB. Dat betekent dat hij er voor een elektrisch model relatief ‘normaal’ uitziet en – veel belangrijker – dat hij verkrijgbaar is met zeven zitplaatsen. Hoe hij rijdt, dat zochten we voor je uit tijdens een eerste kennismakingsrit.
Als het lukt met de 520e, dan zeker met de 320e, dacht BMW, en het herhaalde de oefening die het met hun hoger-management-bedrijfswagen had gemaakt nog eens voor de 3-Reeks, waar middle-managers hun gading vinden. Is die oefening ook hier geslaagd? Het antwoord op die vraag lees je hier.

De Polo is naast de Golf een echte vaste waarde in de Volkswagencatalogus. De onlangs gefacelifte zesde generatie sluit visueel mooi aan bij zijn grotere broer en ontpopt zich tot een oerdegelijke B-segmenter die qua motoren erg conservatief blijft.

Pagina 1 van 56

Contact

YesYes BV
Veenstraat 10
B-3630 Maasmechelen

BTW: BE 0883 567 853

© Copyright autonieuws.be 2018 - Disclaimer & Privacy