Vandaag onthult Citroën de derde generatie Berlingo. Een vervolg op het succesverhaal van het originele, simpele en functionele model dat altijd is blijven vernieuwen en synoniem werd voor ‘praktisch denken’. Design en comfort zijn aangepast aan de tijd en het geestige karakter en de praktische inborst versterkt.Twee eigenschappen waaraan dit icoon, waarvan meer dan 1,7 miljoen exemplaren zijn verkocht, zijn succes te danken heeft. Het is een robuuste, vriendelijk ogende auto geworden met de nieuwe Citroën brand identity.
Zijn troeven, modulariteit en royale binnenruimte, zijn nog verder verbeterd (drie eenvoudig wegklapbare, losse achterstoelen, vlakke vloer tot bij de neerklapbare voorste passagiersstoel, 2,70 m laadlengte, 100 l meer bagageruimte). Hij gaat met zijn tijd mee met een nieuw platform, 19 rijhulp- en 4 connectiviteit-systemen, de nieuwste motoren, waaronder de nieuwe 1.5 BlueHDi diesel en de 1.2 PureTech benzine, de EAT8 automaat en uiteraard een comfortabele vering. Hij komt op de markt in een M- en een XL-versie, respectievelijk 4,40 m en 4,75 m lang met keuze uit 5 of 7 zitplaatsen.
Hij wordt als wereldprimeur gepresenteerd op het Autosalon van Genève en is te koop vanaf de tweede helft van 2018.
YesYes BV
Veenstraat 10
B-3630 Maasmechelen
BTW: BE 0883 567 853