Mazda is voor het tweede jaar op rij autopartner van Tomorrowland, één van de grootste muziekfestivals ter wereld. Dit werd vandaag bekendgemaakt tijdens een conferentie in de Mazda Space in Barcelona. In de aanloop daar naar toe zal het merk ‘The Mazda Sound Of Tomorrow DJ Competition’ gaan organiseren, een wedstrijd die wellicht het volgende DJ-talent gaat voortbrengen.
Mazda is altijd op zoek naar uitdagingen en naar het bieden van unieke ervaringen, zowel met auto’s als op andere gebieden. In dit kader is de campagne ‘Mazda Drives: The Sound Of Tomorrow’ gelanceerd, waarvan het hoogtepunt een dynamische DJ-wedstrijd is.
Artiesten vanuit heel Europa kunnen meedoen aan deze wedstrijd, door een mix van 15 tot 30 minuten met de tag #MazdaSounds te uploaden naar het muziekstreaming- en social media-platform
Mixcloud. Dit kan van 25 maart tot 1 mei. Vervolgens wordt door de jury een shortlist gemaakt van 50 deelnemers op basis van criteria als het aantal nummers, het aantal mensen dat het nummer deelt en toevoegt aan hun favorieten, alsmede de kwaliteit en creativiteit van de mix. Daarna zal de jury, die bestaat uit vertegenwoordigers van Tomorrowland, Mazda en bekende DJ’s als Lost Frequencies uit België, 20 finalisten kiezen die op 11 juni mogen deelnemen aan de #MazdaSounds Live Showdown in de Mazda Space. De zes best presterende kandidaten mogen vervolgens elk een uur draaien tijdens Tomorrowland 2016 op het ‘Mazda Sound Of Tomorrow Island’ podium.