maandag, 12 april 2021

Maserati kiest David Beckham als merkambassadeur, want influencers doen verkopen

Geschreven door  Stijn Blanckaert
Maserati kiest David Beckham als merkambassadeur, want influencers doen verkopen © Maserati
Maserati heeft het niet onder de markt om zijn modellen aan de man te brengen en schakelt dan maar een wereldbekend ex-voetballer in om wat aandacht te genereren. Ziehier de reden waarom het Italiaanse merk enkele miljoenen besteedt aan de zoveelste ‘influencer’.


 HERO 210950MMaserati stelt David Beckham aan als wereldwijd merkambassadeur. Het merk noemt hem een “sporticoon, filantroop, zakenman en boegbeeld van stijl” en vindt de ex-voetballer volgens het persbericht “de perfecte partner om Maserati te vergezellen tijdens het volgende deel van zijn reis, om grenzen te verleggen en het merk in de 21ste eeuw naar de top van het luxesegment te drijven.” 

Om de samenwerking te onderstrepen sturen ze ook enkele foto’s mee van Beckham die donuts maakt aan het stuur van een Levante Trofeo en zo nog wat meer fijn stof produceert dan die wagen zo al doet. 

Alsof er echt niet meer nodig is om een merk naar de top te brengen dan het betalen van een ex-voetballer om enkele foto’s van hem achter het stuur van je product te mogen publiceren…

Contact

YesYes BV
Veenstraat 10
B-3630 Maasmechelen

BTW: BE 0883 567 853

© Copyright autonieuws.be 2018 - Disclaimer & Privacy