woensdag, 28 april 2021

Nieuwe interne organisatie bij Renault Belux

Geschreven door  Stijn Blanckaert
Nieuwe interne organisatie bij Renault Belux © Groupe Renault
In het kader van het nieuwe strategische plan "Renaulution", dat de strategie van Renault Group heroriënteert is ook de organisatie van de merken onderhevig aan een evolutie. De merken werden gegroepeerd in business units met aan het hoofd enkele nieuwe namen.


Het mondiale principe van de organisatie per merk werd ook ingevoerd voor het filiaal van Renault België Luxemburg. Dit leidde tot een opsplitsing van de twee filialen van de Benelux Cluster en enkele nieuwe benoemingen in het directiecomité van het Belgisch-Luxemburgse filiaal.

Jérome Pannaud behoudt zijn verantwoordelijkheden als General Manager van Renault België Luxemburg en nam ook de rol van Managing Director Renault Brand Belux op zich. In deze nieuwe rol rapporteert hij aan Guillaume Josselin, Sales Operations Director Renault, Cluster Europe.

Krisztina Besenyei wordt benoemd tot Marketing Director Renault Belux ter vervanging van Marco Knoot die zich als Marketing Director zal toeleggen op het Renault Nederland.

Juri Quarchioni wordt aangesteld als After Sales Business & Quality Director Belux ter vervanging van David Holderbach, die andere functies binnen de onderneming zal bekleden. 

Guy Vandenbranden, voorheen Customer Director Benelux, vertegenwoordigt het merk Dacia in het Belgisch-Luxemburgse filiaal en wordt benoemd tot Managing Director Dacia Brand. Hij rapporteert aan Xavier Martinet, SVP, Marketing, Sales & Operations, Dacia-Lada.

Guy Vandenbranden kan beroep doen op een operationeel team bestaande uit Peter Servayge, Sales Director Dacia, Peter Van Assche, After Sales Business & Quality Director Dacia en Yves Vandamme, Marketing Director Dacia.

Contact

YesYes BV
Veenstraat 10
B-3630 Maasmechelen

BTW: BE 0883 567 853

© Copyright autonieuws.be 2018 - Disclaimer & Privacy