dinsdag, 16 november 2021

Master H2-Tech onthuld als Chassis-Cabine en City Bus

Geschreven door  Dieter Quartier
Master H2-Tech onthuld als Chassis-Cabine en City Bus © Groupe Renault
Hyvia en Renault stellen op de vakbeurs Solutrans twee nieuwe versies van de waterstofaangedreven Master H2-Tech voor. De ene maakt talrijke transformaties mogelijk, de andere het vervoer van 15 passagiers.


 5 HYVIA ONTHULT TWEE NIEUWE WATERSTOFVOERTUIGENRenault Master Chassis Cabine H2-TECH 

Deze “transformatieklare” nieuwe versie kan bijvoorbeeld een opbouw krijgen waarin tot 19 m³ en 1 ton aan goederen en pakketten een plaatje kunnen vinden. De Master Chassis Cabine H2-TECH wordt aangedreven door een brandstofcel van 30 kW, een batterij van 33 kWh en tanks met 3 kilogram waterstof (2 tanks van 1,5 kilogram) onder een druk van 700 bar.

Het voertuig dat op het salon wordt voorgesteld, is uitgerust met de geïntegreerde waterstoftechnologie die de werking van de brandstofcel en de waterstofstromen illustreert. Het rijbereik zou zo’n 250 kilometer bedragen.
10 HYVIA ONTHULT TWEE NIEUWE WATERSTOFVOERTUIGENRenault Master City Bus H2-TECH 

Aan boord van de Master City Bus H2-TECH is er plaats voor 15 passagiers (9 zittend, 6 staand) en hij zou gemakkelijk en veilig toegang bieden voor personen met een beperkte mobiliteit.  Hij voldoet aan de behoeften van bedrijven, gemeenten en lokale overheidsdiensten. Ook hier is er sprake van een brandstofcel van 30 kW en een batterij van 33 kWh, maar de tanks kunnen 4,5 kilogram waterstof onder een druk van 350 bar opslaan, goed voor een actieradius van 300 kilometer.

Contact

YesYes BV
Veenstraat 10
B-3630 Maasmechelen

BTW: BE 0883 567 853

© Copyright autonieuws.be 2018 - Disclaimer & Privacy